Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jumaat, 11 Jun 2010
Assalamualaikum, malas tol nak m'perkenalkan diri...takde apa2 yg menarik pasal diri aku ni...
takpelah aku p'kenalkan diri gak lah....saya Tengku Mann (bukan nama sebenar), asal Jerantut, Pahang Darul Makmur...anak ke-4 drpd 7 adik beradik...hobi mestilah online, main ps2, tengok tv, dengar radio dan hobi aku yg paling aku suke ialah membaca tak kira majalah, komik atau surat khabar (asalkan ada benda yg menarik perhatian aku utk m'baca)...kalau nak ikutkan hobi aku ada banyak la jugak, tapi aku bagitau 5 jelah......ha, tu jelah pasal diriku...nak lebih2 tanya je terus kat aku....^_^

Baru hari ni aku tulis entry kat blog aku walaupun dah nak dekat seminggu aku join blogger...
aku tengah pikir apa la nak di tulis kat blog aku ni....sejak aku join blogger ni, baru aku paham perasaan blogger2
lain yg memerah otak utk mencari idea utk tulis entry kat blog masing2, termasuklah aku sekali....hehehe


Aku ni takde la pandai sangat nak tulis entry2 ni....aku join blogger ni pun sebab selalu tengok blog salah seorg kawan fb aku ni...dia punya entry mmg seronoklah di baca...aku tertarik & terpikat ngan blog dia tu...
pastu, hati aku pun tergerak nak wat blog...mmg aku ambil masa la nak pikir nak wat ke tak nak...last2 aku wat gak....aku dah tak tau apa lagi nak ditaip dlm entry yg pertama ni...aku harap dpt tulis dgn lebih baik lagi dlm entry2 yg akan datang....mmg kekok aku nak tulis entry yg pertama ni....ok tu jelah wat masa ni...bye.^ ^!


P/S: Entri pengenalan  yg pendek..^_^

0 pukulan:

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati