Photobucket
Photobucket
Photobucket
Rabu, 11 Ogos 2010
Salam semua..
Bulan Ramadhan sudah tiba walaupun sudah lama aku menantinya dengan penuh sabar dan kerinduanku padanya terubat juga..^_^
 
Dulu...teringat aku 2 tahun lepas, semasa belajar di sebuah kolej di Kuantan, Pahang.. Aku dan kawanku begitu bertuah sekali kerana dapat mengerjakan ibadah haji puasa pada hari pertama ramadhan di kampung halaman.. Kami cuti selama 5 atau 6 hari pada masa tu dan kami balik kampung 2 hari sebelum hari pertama ramadhan..( pertama ramadhan 1.9.2008 ).. Itulah antara kenangan manis ( bagi aku la ) yg tidak dapat aku lupakan sampai bila2.

Selepas habis cuti, kami pun bertolak ke Kuantan semula untuk mengerjakan ibadah puasa yg selebihnya.. Itulah kali pertama aku berpuasa sendirian di tempat orang.. Aku akan citerkan pengalaman aku berpuasa di Kuantan dalam entri yg seterusnya.. Korang enjoylah video di bawah ni..^_^

P/S: Aku mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al- Mubarak kepada korang semua..

2 pukulan:

Seindah.Bidadari berkata...

Salam Ziarah...


Selamat berpuasa tengkumann...(^^)
Semoga Ramadhan ini memberi kita 1000 makna..=)

Teringat kenangan berpuasa masa zaman belajar di universiti dulu..(^__^)

Tengku Mann berkata...

Salam..

selamat berpuasa juga kepada bidadari fiza..^_^
insyaallah..:)

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati