Photobucket
Photobucket
Photobucket
Rabu, 27 Oktober 2010
Assalamualaikum Semua..^^
Nape malam kelmarin aku asyik bertemu dengan katak je.. dah la aku geli ngan katak ni..Mungkin dah masuk musim hujan kot, sebab tu katak banyak keluar..Malam tadi, masa aku nak pi bilik air, ada katak lembik menunggu depan pintu..

Huish..terkejut aku..nasib baik aku takde lemah jantung..katak ni pun satu, buat apa dok depan pintu..kalau terpijak, tak ke naya..Selesai je pi bilik air, katak tadi masih ada kat depan pintu..Terpaksa melompat  utk mengelakkan daripada terpijak..Masa aku nak lompat, katak tu pun lompat sekali..haish katak ni,dan2 je ko pun nak lompat sama..

Terkejut beruk aku dibuatnya..nasib baik aku tak menjerit, kalau tak riuh satu rumah..Dah la buat aku terkejut, pastu ‘BOMM!!!’ terlanggar lak mesin basuh..Adui, nasib baik tak terjatuh macam nangka busuk da..

Yg ni lak, masa aku tengah syok tonton tv, didalam kegelapan, tiba2 aku ternampak satu lembaga kecik melompat-lompat di hujung kaki aku..Sepantas kilat, aku cepat2 angkat  kaki duduk atas kerusi..Aku pun suluh la dengan handphone, rupa-rupanya katak lembik masuk dalam rumah.. berderau jantungku ..hahaha..apa da..^_^

6 pukulan:

Bidadari berkata...

awak takut katak ek?? hehehe..klu suruh sy pegang katak yg lembik tu pun, sy xberani juga...geli sbb lembik sgt..(^^)

Tengku Mann berkata...

saya x takut cuma geli je..huhuhu
a'ah..memang lembik pun nak pegang..^^

Lizzie Yasmin berkata...

cis patut lar rasa berat jer nk dtg blog nie.. rupanya dok ngata kwn aku... huhuhu.. nk thu jmput dtg blog aku...

Tengku Mann berkata...

hahaha..^_^

nmirmo berkata...

wink3...katak itu geli...haish...~

Tengku Mann berkata...

nmirmo: betul kan...katak memang menggelikan..^^

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya

Pengikut Sejati