Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jumaat, 3 Disember 2010

Assalamualaikum w.b.t
Kali ni saya nak buat entri khas pasal seorang flower follower dalam blog saya ni iaitu Aisumi Chan yg saya panggil Kak Sumi.. Maaf Kak Sumi, dah start kerja ni, saya tak dapat nak bukak laptop pun walaupun sekali.. Agak lewat lak saya nak wish birthday Kak Sumi disebabkan dengan ketiadaan wifi.. Ok..berbalik dengan tujuan asal.. Kenapa entri ni special sikit untuk beliau? Sebab seminggu lepas, 28.11.2010 adalah birthday beliau.. Kak Sumi ada gak membantu apabila saya kurang reti dalam bab2 blog ni.. Adui!!! Apa yg aku taip ni.. Susah bebenor  nak menyusun ayat ni..huhuhu =_=''.

Seperti yg telah dijanjikan kepada beliau lebih kurang 2 bulan yg lepas.. Haaa, nilah dia entri flash yg tak berapa nak menjadi..Camne Kak Sumi, ok ke tak entri flash ni ^_^ .. Lebih kurang 2 bulan gak la saya nak cari idea n belajar buat entri flash ni.. Banyak cabarannya nak buat flash ni, sampaikan saya hampir2 nak putus asa.. Tapi kerana saya sudah berjanji dengan Kak Sumi, saya kena buat gak la..

Lagi pun saya memang nak belajar buat entri flash ni masa mula2 buat blog ni, cuma tak tahu nama softwarenya dan tak berapa reti nak buat flash2 ni.. Tapi, sejak saya masuk blog AyeemAyam ni, minat saya nak buat flash ni lagi menebal.. Dan2 je saya tanya tuan empunya blog tu, nama software utk buat animasi flash tu.. Pastu apa lagi, saya mula la belajar buat flash ni sampai la sekarang.. Ouh!!! lupa lak..

Sebab entri ni special untuk Kak Sumi, saya selaku tuan empunya blog DKKK, ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi yg ke-28 24 kepada Aisumi Chan Kawai..^_^ Semoga sihat2 selalu dan semoga Kak Sumi berjaya dalam hidup ini.. Sentiasa bersabar dalam menghadapi rintangan dan dugaan hidup kerana semua itu adalah ujian daripada Allah kepada hambanya agak tidak lalai dan sentiasalah berdoa kepada-Nya kerana dia maha mendengar..* haaa..dah2, ko ni membebel je dari tadi, pi rehat sat..=_=''

Orangnya mesra baik sekali,
Aisumi Chan empunya diri,
Jom ramai-ramai follow blog Aisumi,
Siapa tak kenal, meh sini nak luku 10 kali. ^_^

P/S: *Perkataan berwarna hijau adalah dari imaginasi sendiri..huhuhu ^_^ 
P/S: Maaf Kak Sumi, lambat publish entri ni..

5 pukulan:

ceksumolek's berkata...

alalaaa adikman nih.. tQ dear for da lovely wish ^^ terharu akk..

Tengku Mann berkata...

terharu ke...alalala..ni sikit je la kak sumi..saya budak2 baru nak belajar..^_^

Ayeem Jemain berkata...

ok la ni. permulaan yg bagus. ;)

Tengku Mann berkata...

ayeem: ok..thank you.. :)

PReDicToR berkata...

hepy belated bufday tok k sumi...

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati