Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ahad, 5 September 2010
Salam semua...
Oh..sebelum tu aku nak minta maaf la kalau entri aku yg ni tak berapa nak ok..alaa..korang paham2 je la kan...Aku ni tak berapa reti nak bercerita...^_^. Dengan tajuk utama di atas tu, tentu korang faham kan..Haaa...blog ini telah berubah wajah buat pertama kali dalam sejarah blog ni..




Sebenarnya, aku dah lama nak ubah wajah blog ni sebelum bulan ramadhan lagi tapi dengan masalah ketiadaan wifi telah membantutkan niat utk aku mengubahnya..Untuk pertama kalinya gak, aku telah mereka sendiri header untuk blog kesayangan aku ni..Walaupun header yg aku buat ni tak secantik mana tapi ok la gak daripada takde header langsung..

Tajuk header ni lak, aku tambah 3d dan tajuk sebelum ni iaitu " Dunia Ku Penuh Cabaran " telah aku tukar kepada " Dunia Ku Kenangan Ku "...Mesti korang semua tertanya-tanya kan? kan? kan? hehehe..Sebenarnya, tajuk sebelum ni hanya sementara sahaja sebab masa mula2 aku sertai blogger ni, aku takde perkataan yg sesuai utk tajuk blog ni..La ni, tajuk dia yg terbaru dan mungkin akan kekal sampai bila2..Harap2 korang enjoylah ngan wajah baru blog aku ni..^___^

P/S: Blog masih dinaik taraf..akan diupgrade sedikit demi sedikit..^_^

8 pukulan:

Seindah.Bidadari berkata...

Suka dengan "Blog sedang dinaik taraf..^_^" hehehehe

Tengku Mann berkata...

awk org pertama komen selepas blog ni dibuka balik..terima kasih banyak2 ye..^______^

Seindah.Bidadari berkata...

sama2..teruskan semangat dan perjuangan berblogging ye..(^^) hehehe

Tengku Mann berkata...

yup..insyaallah kalau wifi masih ada..^_^

Aina berkata...

ohhh , okay lah nihh . simple . sedap mata memandang , (:

Tengku Mann berkata...

terima kasih...tapi header masih tak ok lagi la..nanti nak buat balik..^_^

diriku berkata...

cantik2..he2

Tengku Mann berkata...

terima kasih :)

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati