Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jumaat, 30 Julai 2010
Salam semua....
Maaf follower dan reader2 semua, dah seminggu aku tak update blog, idea ada nak tulis entri tapi takde masa nak menaipnya...ye la sibuk sikit..ari ni aku nak buat entri pasal diri aku lak..asyik2 entri pasal toturial je..bosan gak..sepatutnya entri aku yg ni sepatutnya dibuat dan dipost semalam tapi nak buat camne, kawan ada masalah..mesti la tolong dia selesaikan masalah tu..tapi tak selesai gak..ok2, dah cukup sampai disini aku citer pasal tu..

Semalam aku dapat berita yg mengembirakan sebab aku dapat hadiah dari Cik Aisumi kerana aku menjadi follower beliau yang ke-500...haaa..korang jangan jealous ye...ni buktinya aku dapat hadiah dari Cik Aisumi..

Tapi keterujaan aku hilang bila aku tak dapat merasmikan pembukaan hadiah tu...nak dijadikan citer..masa aku tengah syok online, adik aku bawak satu barang yg aku sekali tengok cam alas kaki..aku pun tanya adik aku..
" Sapa beli tu? "
" Abah eli.. "
Aku lak, bulat2 caya cakap adik aku yg umur tak sampai 5 tahun lagi..pastu aku pun amik barang tu dan belek2 sat (cam jakun je aku ni)...belek punya belek, baru aku perasan yg barang tu bukan alas kaki tapi sebuah beg..aku pun tak tau beg apa..bau beg tu cam barang baru je...bila dah bau tu, aku dah terpikir..takkan GEMPAKSTARZ bagi aku hadiah kot...biasanya GEMPAKSTARZ je yg bagi hadiah yg camtu..bau barang baru tu...

Pastu aku rasa pelik semacam je...aku cakap dalam hati ( takkan hadiah dari Cik Aisumi dah sampai? ) aku nak pi dapur tengok ada tak surat atau yg seangkatan dengannya...tiba2 aku terlihat satu sampul surat kosong dalam bilik aku...=_=!

Ahhh!! memang betul surat dari Cik Aisumi la...adik aku dah bukak hadiah tu..pastu aku pi balik tengok hadiah tu kat adik aku...pastu, aku sembunyikan beg tu kat dalam almari...hehe. Takut adik aku bagi kotor lak..lawa gak beg tu ye..aku suka...hehehe..ni gambar beg tu..

Maghrib lak aku belek2 lagi beg tu, aku pikir nak buat apa ngan beg ni...sesuai utk student boleh la kot..boleh letak2 buku dalam ni..dan2 lepas tu aku terpandang laptop aku...saiz beg ngan laptop aku tentu sepadan...aku pikir nak masukkan laptop dalam beg ni...masuk punya masuk, haaa!! memang sesuai pun..aku pun kasi snap sekali...

P/S: Agak2 korang, beg tu memang beg untuk laptop ke? Aku pernah nampak beg jenis ni kat dalam citer Impian Sunsilk ( dulu dikenali sbg Impian Illyana )..

10 pukulan:

Aina berkata...

wahh , bestnye dapat hadiah , tahniah !

Tengku Mann berkata...

terima kasih alisha.. :)

Mak Su berkata...

slm ziarah.... mmg beg laptop kot tu, tahniah :)

Tengku Mann berkata...

terima kasih Mak Su...^_^

Tanpa Nama berkata...

hiii...
tantekk beg 2..
bertuah tengku mann!!!
anyway congrts ep??

Tengku Mann berkata...

hii..
thank you atiah..
ep tu maksud dia apa ye?

ceksumolek's berkata...

dear.. memang bag laptop tu.. sumi ade satu.. ^__^

Tengku Mann berkata...

haaa...kan betul..beg laptop la tu..thank you kak sumi sbb sudi jadi follower kepada blog yg x seberapa cantik ni..^_^

Unknown berkata...

tahniah mng adiah :)

Tengku Mann berkata...

cik jari: terima kasih..^_^

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati