Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ahad, 4 Julai 2010
Salam semua...

Kali ni aku nak buat entri lain dr yg lain...aku nak tunjukkan camne cara nak download video dr youtube...cara dia senang je...aku tak tau la kalau ada sesiapa yg dah buat dan mencubanya...aku hanya tunjukkan kepada yg tak tahu je...

1. Ok!..mula2 korang copy URL video yg korang nak...

2. Pastu korang masuk lak ke laman web KeepVid ni. Dia akan timbul cam gambar di bawah ni...

3. Kemudian, korang pastekan URL yg dah di copy ke dlm website KeepVid...dan tekan download.

4. Bila dah tekan download tu, dia akan keluar camni...korang pilih je saiz dan jenis fail video yg korang nak...

5. Bila korang dah klik, dia akan keluar camni lak...pastu korang tekan OK dan mulalah proses download video tu...Selesai...

0 pukulan:

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati