Photobucket
Photobucket
Photobucket
Khamis, 22 Julai 2010
Salam semua...
Hari ni aku pi masuk GB, aku klik la bahagian kontest...masuk punya masuk, aku terbaca entri " Peraduan: Copy & Paste Raya " oleh MediaHehe .. Wah!!! Satu lagi peraduan menarik yang tak boleh aku lepaskan. Menang ke tak, itu soal ke-2. Yang penting aku mesti masuk..hahaha ^_^

Peraduan ni mempunyai 2 hadiah iaitu Kamera Digital dan MP4. Wah!!! Hadiah yang menarik tu..
Cara2 untuk menyertai peraduan ni senang je. Korang boleh klik link dia kat bawah tu untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang peraduan ni..

Memandangkan  peraduan ini mempunyai 2 jenis hadiah yang berlainan, aku lebih suka memilih hadiah kamera digital untuk aku menangi..Korang boleh gak join peraduan ni kalau nak...^_^

Ayat di bawah ni adalah ayat yang mesti aku copy & paste untuk menang kamera digital :

Raya tahun ni saya nak tangkap gambar kuih semperit, lemang Pak Ali, ketupat rendang dan semualah dengan Kamera Digital yang dihadiahkan oleh MediaHehe..
Kalau terasa nak Kamera Digital ni gak, boleh usha www.gambarhehe.com

6 pukulan:

Kensi Ell Byle berkata...

aku hntar email kat hang dpt x?

Tengku Mann berkata...

Leyha, dah hantar dah mesej balas..

Aina berkata...

heee , gud luck !

Tengku Mann berkata...

hehe...thank you..awk pun sama, good luck :)

FCUTEAM berkata...

pergh ... menarik.. gud luck bro

Tengku Mann berkata...

thank you aiz..:)

Blog masih dibaiki..harap anda bersabar..^_^

About Me

Foto Saya
Tengku Mann
Jerantut, Pahang, Malaysia
Lihat profil lengkap saya
Lilypie Angel and Memorial tickers

Pengikut Sejati